Configurare NVR Aevision

Configurare NVR Aevision

  admin  

 (778)    (1)    1

  NVR

NVR Aevision

Update NVR

NVR-ul trebuie actualizat permanent cu noua versiune pentru a beneficia de anumite functii si cerinte specifice.

Inainte de a incepe procesul de actualizare tineti cont de urmatorii pasi.

1. Verificati in NVR “Device series No.”: selectati “Setting” – “Device” – “Device info”

2. Verificati in NVR “Master Version”: selectati “Setting” – “System Version” – “Master Version”

3. Deconectati cablul de retea de la NVR

4. Restartati NVR-ul

5. Veti obtine firmware-ul potrivit in urma evaluarii seriei de NVR, a versiunii master si a imaginii placii de baza/panoului din spate

Procesul de update: conectati USB-ul si selectati “Setting” – “System” – “Update” – browse U-disk si alegeti fisierul corect pentru actualizat. Nu opriti si nu efectuati alte operatiuni in timpul actualizarii. Evitati sa reveniti la setarile de fabrica in cazul unei actualizari esuate.

NVR – Probleme aparute in modul de preview si playback

Cazul 1: Poate gasi IP-ul, dar nu poate obtine imagine nici din modul Multi-screen (sub stream), nici din modul Single-screen (main stream);

Cazul 2: In modul single-screen (main stream) are imagine, insa in modul Multi-screen (sub stream) nu are imagine – ecran negru;

Cazul 3: In modul Multi-screen (sub stream) are imagine, insa in modul Single-screen (main stream) sau playback nu are imagine sau imaginea este inghetata;

Cazul 4: Imaginile sau ecranul nu functioneaza.

NVR-urile sunt compatibile cu diferite branduri si rezolutii de camere IP si este foarte important sa alegeti tipul de stream corect. Cele 4 cazuri prezentate mai sus sunt comune. Toate sunt relevante la momentul instalarii: “Setting – Device – Device info – Stream Type”. Primele trei valori ale NVR-ului trebuie sa corespunda cu camera. Valoarea main streamului, sub streamului si a cadrului de referinta trebuie sa fie egala sau mai mica decat valoarea tipului de stream al NVR-ului. Ulterior restartati NVR-ul dupa ce selectati si salvati tipul de stream al NVR-ului. Prima valoare se refera la numarul de canale pe care NVR-ul le poate accesa si rezolutia main streamului NVR-ului. “Sub” reprezinta rezolutia sub streamului NVR-ului. “Ref” reprezinta referinta NVR-ului cu ajutorul careia NVR-ul poate aceesa camerele IP. “Play” reprezinta numarul de canale de playback in acest tip de stream.

Solutia pentru Cazul 1: Poate gasi IP-ul, dar nu are imagine.

1. Ajustati tipul corect de stream si selectati “4ref“ (modulele Ambarella necesita “4ref”);

2. Verificati daca adresele de IP ale camerelor si NVR-ului se afla in acelasi segment de retea;

3. Verificati numele de utilizator si parola pentru a va asigura ca sunt corecte;

4. Protocolul camerelor IP nu a fost integrat sau firmware-ul NVR-ului este prea vechi.

Actualizati utima versiune de firmware pentru NVR pentru a obtine confirmarea de la departamentul tehnic avizat.

Solutia pentru Cazul 2: In modul single-screen (main stream) are imagine, insa in modul Multi-screen (sub stream) nu are imagine – ecran negru

1. Ajustati tipul de stream al NVR-ului si “Sub” – alegeti rezolutia “720x576”. In acest moment verificati daca rezolutia main streamului corespunde cu cea a camerei IP;

2. Ajustati Sub stream-ul camerei IP din camera sau din softul client. Rezolutia poate fi VGA sau CIF;

3. Updatati firmware-ul NVR-ului.

Solutia pentru Cazul 3: In modul Multi-screen (sub stream) are imagine, insa in modul Single-screen (main stream) sau playback nu are imagine sau imaginea este inghetata

1. Ajustati tipul de stream al NVR-ului, selectati “1920x1080”;

2. Ajustati main streamul camerei IP din camera sau din softul client; rezolutia se schimba in 960P sau 720P.

Solutia pentru Cazul 4: Imaginile sau ecranul nu functioneaza Solutia este aceeasi cu cea de la Cazul 3. Daca ecranul devine negru, poate fi din cauza ecranului, cablurilor sau problemelor de hardware ale NVR-ului. Ulterior verificati rezolutia ecranului si incercati sa conectati la un alt ecran sau utilizati alte cabluri.

Functia Audio nu functioneaza pe monitor

1. Verificati daca functia audio a camerei IP este pornita sau oprita: verificati si activati functia audio pentru a va asigura daca camera IP poate prelua sunetul din IE sau din softul client al camerei;

2. Format audio: ajustati formatul audio la G.711 prin IE sau prin softul client al camerei;

3. NVR: Setting – Channel – Video Parameter, selectati canalul corespunzator si modificati tipul de stream la Video & Audio;

4. Daca portul audio out al NVR-ului situat pe panoul din spatele acestuia functioneaza corect.

 

 (778)    (1)    1

  •  Comentarii ( 1 )
 Paul R.
Informatii utile.
Comentariul a fost trimis cu succes. Va multumim!
Lasati un comentariu
Captcha